Teksty, które usłyszysz jeżeli Twój facet jest od Ciebie młodszy.




Między mną, a Panem K. jest kilka lat różnicy. Nasi rodzice i większość znajomych reagowała bardzo negatywnie, bo ja jestem tą starszą. Już się chyba do tego przyzwyczaili. Chociaż na początku nie szczędzili nam głupich pytań i tekstów. Oto moje ulubione :


1. Ten związek nie ma szans.


Zastanawiałam się, czy wszyscy ludzie to jacyś medium, wróżbici itp. Każdy nam to mówił. Jednak uważam, że się bardzo mylili. 


2. Jesteście ze sobą dla seksu?


"Oczywiście! To jedyna rzecz jaka nas łączy. " na to żałosne pytanie, stawiałam równie żałosną odpowiedź.


3. Ona jest dla Ciebie za stara!


Zmarszczek jeszcze nie mam, laski lub balkoniku nie potrzebuję, więc chyba nie jestem aż taką staruchą za jaką mnie brali.


4. A co on Ci może dać?!


Nic, po za cholernie wielkim szczęściem!


5. Na pewno znajdziesz sobie innego.


Ale po co mi inny, jeśli już mam tego jedynego?


6. Będziesz przez niego tylko cierpiała.


Owszem, cierpię, przez bałagan jaki powodują jego brudne skarpetki walające się po mieszkaniu. No, ale każdy ma jakieś wady! Największą wadą Pana K. jest bałaganiarstwo. Moją? Chyba niechęć do sprzątania.


7. Ja bym się nigdy nie związał/a ze starszą/młodszym.


Ale ja się związałam i jakoś tego nie żałuję. Nie wiek jest najważniejszy w związku.


8. Po co ten cyrk?


Jaki cyrk?


9. To gówniarz jest.


Wiekowo tak, można stwierdzić, że jest gówniarzem. Jednak jego sposób myślenia i postrzegana życia nie jest wcale taki szczeniacki. Ma swoje cele w życiu, które stara się zrealizować nawet jak kopią pod nim dołki. JESTEM Z NIEGO DUMNA!


10. Ty w ogóle ją/jego kochasz?


To chyba oczywiste?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz